Sunday, February 7, 2010

Bermain

Sementara menunggu kawan ku dtg di sbuah taman area kuantan, ak berhenti di sebuah padang permainan yg tak berapa nk lengkap kemudahannya.. biasala, tmpat lama.. barang2 pun ala-ala hidup segan mati tak mau.. tetapi bukan tu yg ingin aku kongsi di sini.. tp melihat kepada kanak2 yg bermain, aku berasa cukup terhibur..



Teringat zaman aku seorang kanak2 beberapa belas tahun yg lepas.. situasi masih sama.. bermain, berlari, bergaduh sikit2, n mcm2 lagi.. bila melihat kanak2 di tmn tersebut, aku terasa hilang segala masalah2.. seolah2 aku berada di alam yg percuma dari segala masalah.. AMAN...

3 comments:

scOotBerry said...

best kan kalau jd budak2? hihi!!

3p4h said...

Jom p sgapore! Kita main2 kt sna =)

9 said...

belanje2..g sgpore,..tapi bkn kt nak sve dwet tok prctcl ke..hahaa
(T^T)v