Monday, October 5, 2009

Hampir Selesai..

Setelah setahun aku xtif dlm persatuan.. (as ahli biasa jer..).. Skrang dah smpai ke penghujungnyer.. pejam celik - pejam celik, dah setahun rupanya.. tak terperasan akan waktu yg berlalu.. Setahun yg penuh dgn cabaran ni byk berikan aku pengalaman yg 'unexpected'.. Byk ragam manusia yg telah aku jumpa.. Bukan sng nak menjadi adil pd sume org, tp TAK MUSTAHIL..!
Pengajaran yg aku dpt selama stahun ni mengajar aku 'erti hidup' dlm sesebuah kelompok individu.. (bkn persatuan kay!!).. hehe..
OK la.. tu je entri kali ni.. Di kesempatan ini, aku nak ucap selamat tinggal pd hidup lama aku.. n WELCOME to my NEW LIFE.. yg insyaallah lebih happening, dan tenang.. :)

2 comments:

scOotBerry said...

mungkin.mungkin.
semOga lebih berjaya d kehidupan yg baru!

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid said...

to intan.dayana:

Mudah-mudahan.. Insyaallah..