Sunday, September 27, 2009

Beraya di kampung.. Persamaan??

Tahun ni, pd ry pertama, aku beraya di rumah sendiri.. bersama keluarga terchenta.. Mcm biasa la kan, ry ni mesti la kene smyg raya.. tp.. subuh smyg tak?? upss.. haha...
Pd ptg raya, aku pulang ke kg utk beraya dgn nenek n atok.. Tahun ni, nenek tak berapa sihat.. sakit tua.. uhhh.. kurang la sumber doOit Raye aku.. tp ry tetap meriah.. dapat jumpa dgn family yg 'jarang-jarang or kadang-kadang' jumpa.. hehe.. Selain tu, aku p gak umah atuk-atuk sedara yang masih lagi 'available'.. Syukur la masih dpt jumpa dgn mereka lagi tahun ni.. Mudah-mudahan Allah memberkati kehidupan kita semua..
Aku letak gambar umah atuk sedara aku.. since aku sempat amek gmbr tyme beraya umah diorang jer..


Dalam kepelbagaian.. ada satu persamaan.. cuba korang tgk gmbar di bawah ni.. hehe.. then 'lu pk la sendiri!' k.. :)

Di rumah kampung atuk aku

Di Rumah sedara aku di kampung gak..

5 comments:

scOotBerry said...

asyik mereka menOntOn tv kan.huhu.

3p4h said...

Tlg jgn pulg ke kuantan. Nnt S**** akan bertambah...

tah said...

ni sape ek?...

miszsyalalala said...

huhu..nk tuntut duit raye!! =P

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid said...

to intan.dayana:
Yupp... asyik, khusyuk.. smpai tak prasan di'tangkap' aksi mereka.. haha..

to 3p4h:
hehe.. dah kureng sket stress lpas seminggu..

to tah:
Eddy kun..

to miszsyalalala:
Tak keje agi.. camner nak bg duit ry??.. hehe.. mr.ryte bg bp?? :p