Tuesday, January 5, 2010

yeah, aku puas..

Last wiken was really great!!! Group binding 2010 kelab debat was superb and fun.. walaupun penat, tp aku rasa sgt berbaloi dgn kepuasan yg ak dpt... da lamer tak rase enjoy mcm tuh.. huhhuu.. maklumlah, byk program society yg akademik oriented.. ataupun sukan2 yg aku tak beraper nak minat.. tp group binding nih ader sumernyer..

utk 1st day, seperti yg aku jangka kan peserta bwh 20 org jer.. so sgt selesa untk jurulatih nih mengajar diorang.. jurulatih pun tak ramai, just 3 org je! mengajar debat nih tak mcm kelas akademik... tp debat byk kene praktis.. so.. bebudak nih di bahagikan 4 team utk buat match. Aku jd hakim utk 2 matches.. so, drpd my pemerhatian, diorang dah better la.. ada kesedaran sket.. tapi jauh lagi utk mencapai tahap diva.. haha..

Ni tyme aku jd hakim.. huhuhu..

Utk 2nd day, byk games yg trainers da plan.. hehe.. sumer game ader motif tersendiri.. yg penting bebudak ni enjoy la ngan game2 yg ader walaupun ader gak yang game yg 'agak kejam'.. haha.. Sorry pd mereka2 yg 'terkena' yer..

Group binding 2010

In the end, sumtyme we need to have fun.. so tak der la stress sgt dgn kerja2 yg tak akan habiss!! masalah ngan rakan2 pun boleh dilupekan skejap.. huhuh... puas hati..


No comments: