Monday, March 14, 2011

Why I cant see the ways?

Isnin
11.20 mlm


Kisah 1

Mesej di Yahoo Messenger version latest..

Dia: Ko dah habis belajar ke?
Aku: Belum lagi.. sekarang ni tgh praktikel kat PPUM...
Dia: Oh.. tapi dah last sem kan? So lepas ni ko terus kerja situ ke?
Aku: hehe.. tak kerja situ kot.. tak fikir lagi nak kerja apa.. and tak tau la nak kerja apa...

Dia: haha...

Huhu... Apabila nak habis belajar ni, kerja akan menjadi soalan penting.. aduhai... kenapalah susah sangat aku hendak membuat keputusan..


Kisah 2

Pagi tadi ada seorang rakan yang baik hati telah fotostat borang BESTA untuk aku.. Tapi dia sempat berpesan:

'Eh, ko tak payah lah jadi dietitian BESTA.. ko jadi lecturer jer..'

Erkkk...!


Kisah 3


Gambar hiasan

Teringat pada adik aku di rumah.. Nak balik!

p/s: Lepak-lepak di seksyen 14 dari jam 8 malam hingga 11 malam.. Memang terbaik lah .E.

Maher Zain
Insyaallah

2 comments:

3p4h said...

Kisah 1
Dilema

Kisah 2
Hahaha...

Kisah 3
Family 1st

p/s: Bicara ttg mslh ummat kan? Best! Heee

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid said...

to 3p4h:
Aha.. mari bercerita.. kamu banyak baca cerita.. bila mau kupas??