Sunday, August 23, 2009

Exploring 'urbOdy'

Salam sejahtera..
Beberapa hari yg lalu, aku telah pergi ke satu tmpat makan kat area Kuantan. On the way ke sana, aku terlihat satu iklan yang sangat unik dan 'bermakna' untuk sesetengah kaum.. Sebelum ni, memang byk iklan sama yg aku dah jumpa, tapi yang ini sangat special.. Kenapa?? Sebab produk yg di jual ni dapat lesen 'HALAL, dan dapat sijil GMP lagi.. Aku tak tau sajauh mana kebenaran nya...


Gambar pisang yang 'besar' mungkin dapat memukau sesetgh org. Di tambah pula dgn sijil halal dan GMP, aku rasa sudah pasti company ni dapat pelanggan dari org ISLAM yang ramai.. Yang pasti, zaman sudah berubah.. iklan2 'macam ni' semakin banyak.. dan mungkin juga mentaliti masyarakat kita sudah lebih terbuka.. korang rasa mcm mana??

5 comments:

scOotBerry said...

errr...xpaham lah ekelan neh~

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid said...

to intan.dayana:
Ehee... iklan nih utk lelaki... hihi...

3p4h said...

Pisang??? Apa kaitannya Dan??? Sama ke dgn pisang yg slalu kita bli dlu?

Jepah said...

owh, mmg masuk blog... =D

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid said...

to 3p4h:
Ntah r epah.. nape la gmbr pisang dia letak ekk?? Tp pisang mmg sedap n kaya ngan fibre.. hehe

to Jepah:
???