Monday, June 13, 2022

Blank

Setelah berminggu-minggu fokus menghadap komputer untuk buat video editing, akhirnya siap juga untuk part 1. 

Penat memang tak terkata. Video editing is a long process, and it needs your creativity and skills to produce a good video, for my level as beginner. 

Hari ini tiba-tiba saya blank menghadap laptop, lost tak tahu nak buat apa. Walaupun sebenarnya banyak lagi benda nak disiapkan. Rasanya last time rasa macam ni masa buat dgree. Oleh kerana banyak sangat benda nak kena settle, otak jadi blank. Kerja non-stop and pressure!. 

Harap-harap saya dapatlah habiskan PhD dengan jayanya. Hari ni rasa semangat sedikit nak teruskan perjuangan sebab ada seorang student panggil saya Dr. (walaupun diorang tahu yang saya belum ada PhD). ALLAH kirimkan sesuatu untuk memotivasikan saya. Alhamdulillah.  

Semoga saya terus kuat!

No comments: